سمت درد در بیماران مبتلا به نفروپاتی IgA در: علل و درمان
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

سمت درد در بیماران مبتلا به نفروپاتی IgA در: علل و درمان

درد پهلو احساس ناراحتی، پریشانی و درد در بدن زیر دنده ها و بالای استخوان ران است. بیمارانی که برای بیش از چند ساعت از جمله درد را تجربه باید یک دکتر تماس، زیرا ممکن است نشانه ای از بیماری کلیوی. برخی از افراد مبتلا به نفروپاتی IgA شکایت دارند که با داشتن مشکل از این نوع، در آن صورت، چه علت و درمان درد در سمت، نفروپاتی IgA در است؟

علت درد پهلو در بیماران IgA نفروپاتی

درد مبهم و مداوم همراه با تب مختصر با عفونت های دستگاه ادراری در ارتباط است. این درد ممکن است با تب و خستگی همراه است. سایر علل درد مبهم شامل اختلالات التهابی مرتبط با چند بیماری های مزمن مانند نفروپاتی IgA در، نفریت گلومرولی مامبرانوپرولیفراتیو (MPGN)، FSGS و دیگران است. بیشتر، سنگ کلیه، عارضه از بیماری کلیوی چیست، همچنین می توانید یک علت درد پهلو باشد.

درمان درد پهلو در نفروپاتی IgA در

این یک درمان طبیعی برای بیماران مبتلا به بیماری کلیوی است. با توجه به شرایط واقعی از بیماران، کارشناسان را انتخاب کنید انواع راست از گیاهان چینی دارویی گیاهی، و سپس آنها را پردازش، سپس آنها را در دو کیسه. پس از این دو کیسه در مایع نافذ غوطه ور، و سپس گرم می شود، خواهد شد به عقب انتهای بیماران کنید. در این نقطه، دستگاه اسمز استفاده می شود برای اطمینان حاصل شود که مواد فعال گیاهان دارویی چینی را می توان به طور مستقیم از طریق کلیه ها است که نفوذ به پوست و کانال به دست آمده. با عملکرد بهبود گردش خون، از بین بردن حالت سکون خون، ضد التهاب، ضد انعقاد، تخریب، فراهم آوردن مواد مغذی برای کلیه و ترویج تکرار DNA سلول های آسیب دیده به ذاتی نه تنها التهاب کلیه می تواند درمان شود، همچنین عملکرد کلیه خواهد شد به تدریج بهبود یافت. بنابراین این درمان به طور کلی در درمانگاه استفاده برای کمک به بیماران IgA نفروپاتی طور موثر جلوگیری از نارسایی کلیه، دیالیز و پیوند کلیه.

این درمان میکرو چینی Osmotherapy پزشکی نامیده می شود. بیماران خارجی به عنوان ماساژ چینی، بسیار راحت توصیف، به طوری که باید رفع درد در سمت ریشه کمک کند

 





:: برچسب‌ها: نفروپاتی IgA در، علل نفروپاتی IgA و درمان، میکرو چینی Osmotherapy پزشکی ,
:: بازدید از این مطلب : 283
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 آذر 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: